dinsdag 5 oktober 2010

Weer problemen met andere weblogsite... Mauries snakt naar vrijlating en overplaatsing ambulante ggz zorg...

Daarnet weer problemen met het inloggen op wordpress.com, om een nieuw berichtje te plaatsen. Na elf uur in de avond hoef je dat ook eigenlijk niet te proberen, want deze site werkt dan gewoon heel ellendig. Een bezoeker, vaste lezer van de weblog merkt daar niks van, maar als eigenaar van de weblog is het gebruik ervan, laat op de avond, gewoon een hele ellendige en zeer langdurige procedure.
Heb een mailtje ontvangen van de klantenservice en deze denkt dat de oorzaak ligt bij KPN, mijn internetprovider. Lijkt me niet erg waarschijnlijk, maar kan natuurlijk proberen via mobiel internet (laptop) in te loggen, en kijken of dat beter werkt.

SMS berichtjes uitgewisseld met Mauries. Hij is ook hoogsensitief en heeft, nogal logisch, duidelijk heel veel last van het verblijf daar op die uitermate benauwende gesloten ggz afdeling in Hoofddorp. Kan ik me heel goed en levendig indenken. Behoorlijk wat emoties ook, en ik begrijp maar al te goed wat er in hem omgaat. Ik heb voorgesteld om hierover en zijn inmiddels wel absurd lange opnameduur van maar liefst 15 maanden een berichtje te sturen aan de ggz, zodat het ook op schrift staat, tevens met het, uit mijn eigen invoelingsvermogen als hsp'er voortkomende, dringende advies hem z.s.m. over te dragen aan de ambulante zorgverlening. Dat kan Mauries best, maar de huidige leefsituatie kan hij emotioneel niet lang meer dragen. De brief die ik ga schrijven is tegelijkertijd ook een goedbedoelde waarschuwing richting de hulpverlening en uitvoerende rechterlijke instanties, dat het in zijn geval hoog tijd wordt voor verandering, nu het nog kan...

Boudewijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten