donderdag 9 december 2010

Overname weblogartikelen Space Boudewijn, 7 dec.2010 en 9 dec.2010

Bezoekje aan politiebureau, melding gedaan van aanhoudende stalking….

Do.9 december 2010 >> Vanavond weer opnieuw stond de telefoon tussen 19.00- en 19.30 u., ditmaal op m’n vaste nummer, wederom enige tijd roodgloeiend. Achterelkaar rinkelde de telefoon. Er werd niks gezegd, hoorde allerlei huiselijke geluiden op de achtergrond, maar ook een geluid wat ik uit duizenden herken, namelijk het slaan van de klok wat me doet denken aan het ouderlijk huis van m’n vroegere schoonouders. Weer opgehangen, onmiddellijk erna weer telefoongerinkel, tot gek wordens toe, totdat ik op een zeker moment de stekker van de telefoon uit het modem heb getrokken.
Ik was het zat (zie ook weblog hieronder, 7 dec.), contact opgenomen met een hele goede vriend om even m’n hart te luchten, en heb toen samen met m’n moeder een bezoek gebracht aan het politiebureau en melding gedaan van stalking. Ik ben het zat, na een leven lang door zoveel figuren geestelijk beschadigd te zijn geweest. Geestelijke mishandeling zou je het ook wel kunnen noemen, zo voelt dat wel degelijk. Hoewel zowel ikzelf als m’n moeder ter plekke emotioneel eventjes inelkaar stortten, werden we evenlater goed opgevangen door een aardige jongeman, die ik nog ken uit m’n schoolperiode, en die al geruime tijd werkzaam is bij de politie in Amstelveen. Na hem de nodige informatie verstrekt te hebben, spraken we het een en ander af met elkaar (wát dat vertel ik liever niet).
Hoewel ik er eerlijk gezegd een gruwelijke hekel aan heb om zonodig een machstmiddel te moeten toepassen, m’n gezondheid lijdt eronder. De diepe wond die ons bijna tien jarig samenzijn had veroorzaakt heb ik destijds met heel veel energie kunnen dichten, het hoofdstuk kunnen afsluiten, maar nu ligt die oude wond weer ineens helemaal open. Er zijn grenzen, grenzen die vanavond ver zijn overschreden. Het heeft tijd nodig om weer te helen. Dat gaat uiteindelijk ook wel weer lukken, dat is een ding wat zeker is. Ik word – iets waarover ik al zoveel heb geschreven op deze weblog en elders op mijn websites – omringd door zoveel duidelijk voelbare positieve energie, dat zal zelfs de diepste wonden daardoor weer volledig kunnen helen, al zal er best wel weer enige tijd voor nodig zijn…
(De energie van Peggy is hier al sinds februari permanent aanwezig, plus communicatie langs telepatische weg. Zo liefdevol, nog altijd, en het is zelfs zo dat ze er eerder dit jaar ,toen zich (al was ik me daar in eerste instantie in het geheel niet van bewust) onder toevloed van meerdere opeenvolgende overlijdensgevallen in een kort tijdsbestek, ook bij mij een zekere mate van borderline-gevoeligheid leek te gaan  ontwikkelen, langs diezelfde Liefdevolle weg van onmeetbaar krachtige positieve energie en via de telepathie, in korte tijd in was geslaagd een einde te maken aan dit sluipende gevaar in mezelf en daarmee tegelijkertijd een mate van bewustzijnsontwikkeling heeft doen ontwaken die de grenzen van het gangbare zuiver theoretische bewustzijn van de meeste mensen inmiddels in positieve zin al heel ver heeft doen overstijgen. Deze uitermate kostbare, leerzame en krachtige bron van positieve energie is ook de enige reden waarom ik, spiritueel gezien, nog leef, in aardse termen gesproken)
Ik ben de afgelopen tijd o.a. in ernstige mate gehinderd via email, sms, telefoon en Hyves. Tijdens mijn moeizame huwelijk met haar, heb ik ooit eens met veel pijn en moeite de kracht kunnen vinden om haar (niemand is het immers waardig te worstelen met psychische problemen!) te adviseren met haar problemen naar de hulpverlening toe te stappen, in plaats van weer opnieuw energie aan mij te onttrekken… Toen vertelde ze me o.a. “met mij is niks mis, ik heb geen hulpverlener nodig”. Goed, is haar eigen keuzevrijheid natuurlijk, maar intussen…………………..
In mijn weblog van 7 dec. jl., heb ik haar (maar ook haar bedreigende partner) nogmaals dringend verzocht te stoppen met deze aanhoudende pogingen tot inmenging in mijn leven, na een toch al zo emotioneel jaar als 2010 is geweest. Maar nee, dat heeft dus niet veel geholpen, zo bleek ook vanavond weer. En daarbij gerekend MIJ (publiekelijk, in het openbaar, via mijn Hyves pagina notabene; deze berichten zijn verwijderd en heb haar account de toegang tot m’n Hyves pagina geblokkeerd) openlijk en bij naam (!!) beschuldigen een Narcistische Peroonlijkheid te zijn, nee, dat heeft me, tot op de dag van vandaag, zo diep geraakt ,emotioneel, dat de maat nu echt vol is! Misbruik maken van iemands hooggevoeligheid is een zeer kwalijke en ongezonde zaak, met alle risico’s vandien…
Ik sprak vanavond m’n beste goede vriend, die zich inmiddels toch ernstig begint af te vragen of een proces-verbaal in dit verband niet beter zou zijn. Ik heb afspraken gemaakt met de politie, en laat me hierover niet verder uit…
Toch maar proberen alsnog wat te gaan rusten. Morgen zal ik weer eens in m’n emailbox kijken, want ik houd alles wel in de gaten. Ik ben voorlopig minder goed  bereikbaar onder mijn vaste telefoonnummer en via het mobiele nummer waarop abonnement berust (06-215………..enz…). Wel via een ander nummer, wat ik binnenkort persoonlijk een aantal mensen zal doorsturen via sms/email.
Boudewijn
http://www.wakkerbewustzijn.nl/
http://www.boudewijnhoogsensitief.nl/

Even een berichtje ter verduidelijking…. Dit gaat véél te ver!!

Di.7 december 2010 //00:11u. >> Ik voelde de behoefte langs deze weg het een en ander te verduidelijken in de richting van diegenen die me bij herhaling zowel via m’n Hyves pagina, als via de vaste telefoon als via de mobiele telefoon als via meerdere haatdragende en bedreigende sms berichten, sinds mijn afgelopen opnameperiode in december 2009, in ernstige mate psychische overlast en schade hebben bezorgd. M’n ex en ik hadden destijds, in de echtscheidingsperiode afgesproken: GEEN CONTACT MEER, en dat betekent dus ook GEEN CONTACT MEER, ook niet door een simpele vraag over mijn hond Debby op Hyves! Dat je je niet aan deze afspraak hebt gehouden is jouw eigen keuze geweest, maar ook je eigen verantwoordelijkheid…
Het boek omtrent ervaringen uit mijn afgelopen huwelijk heb ik al lang geleden met veel succes afgesloten; het is NIET de bedoeling dat deze dingen van vroeger door derden echter weer worden geheractiveerd, en zeker niet in deze belangrijke krachtgevende ontwikkelings- en bewustwordingsperiode van m’n leven, volgend op de pijnlijkste ervaring ooit, eerder dit jaar, het overlijden van een hele lieve en zielsverwante vriendin en borderliner Peggy.
Er is niets menselijkers dan openhartig zijn naar de buitenwereld toe omtrent ook de minder leuke ervaringen in het leven, en zo ook via het internet. Daar is niets mis mee. Ik voelde in dit kader ooit de behoefte om, daartoe gedreven door een zeer gezonde emotie, iets te schrijven over de, laat ik het voorzichtig zeggen, minder leuke ervaringen uit mijn afgelopen huwelijk. Ik heb daarbij echter, in verband met een ieders recht op privacy, bewust GEEN namen genoemd of ook maar één moment willen noemen! Het zijn, net als al hetgeen ik schrijf of heb geschreven over dergelijke ervaringen, beschrijvingen van ervaringen die uit het hart zijn voortgekomen, met allerminst op de persoon zelf betrekking hebbende kwade bedoelingen!!
De oorzaak van het feit dat daar in kringen van mijn – nogmaals – niet bij naam te noemen ex partner en in het bijzonder haar nieuwe partner, anders over wordt gedacht is echter iets wat heel duidelijk buiten mijzelf ligt, maar te maken heeft met totaal uit balans geraakte denkpatronen
Ik wil gedurende mijn verdere levensjaren, ook in emotioneel opzicht (positief en negatief)nu eindelijk eens mezelf kunnen zijn en ook blijven, en me niet langer gebonden voelen aan maatschappelijke taboes en seksegebonden rollenpatronen die me een zuiver te eenzijdig rationele levenswijze voorschrijven, als man zijnde. Ik pas er na al die jaren toch echt voor om me in dezen als een kuddedier te blijven opstellen, met alle psychische problemen vandien!  Dit even ter attentie van die naaste persoon van mijn ex, die bij herhaling de laatste tijd in grove, bedreigende bewoordingen misbruik heeft geprobeerd te maken van mijn overgevoeligheid. Het gegeven, notabene publiekelijk, op mijn openbare Hyves pagina, geheel ten onrechte beschuldigd te worden van iemand met een Narcistische Persoonlijkheids Stoornis is iets wat mij emotioneel zo diep heeft geraakt dat ik daar wel degelijk emotioneel door beschadigd ben geraakt. Ik heb deze krabbels verwijderd van de Hyves pagina, en de toegang tot deze site geblokkeerd voor het Hyves account waaronder deze berichten zijn binnengekomen. Het blijkt wel weer eens hoe gevoelloos sommige mensen kunnen zijn, en, ironisch genoeg, het tegenovergestelde beweren te zijn……..
Dat dit geschreven is vanuit de pure, zuivere emotie, wil niet automatisch zeggen dat e.e.a. een overtrokken beeld van de werkelijkheid zou zijn, zoals ik die zelf ervaar, en die een ander wezen, ook al is hij of zij nog zo verschillend kwa manier van denken, serieus zou behoren te nemen in deze wereld die helaas nog vaak veel te rationeel is ingesteld, is doorgedraaid in dit opzicht. (Dat dit helaas ook nodig is om uiteindelijk als mensheid weer een te worden met een ieders natuurlijke spirituele aard – wat ook wel de Nieuwe Tijd wordt genoemd – is een ding wat voor mij, en zovele anderen, absoluut zeker is; een periode, volgens berekeningen na 21 december 2012, waarin religie en wetenschap samen een zullen worden… Maar dat valt buiten de context van dit verhaal…., zie www.wakkerbewustzijn.nl, site in wording).
In het belang van m’n eigen gezondheidstoestand en verdere ontwikkeling, nogmaals een allerlaatste dringend verzoek aan het duo ex + partner, met betrekking tot die eindeloze stroom van lastigvallerij, hetgeen ik als een serieuze vorm van geestelijke mishandeling heb gevoeld, heb ervaren:


STOP HIERMEE ! ! !


EN…….LAAT ME IN M’N WAARDE ! ! !

Op advies van éen van m’n allerbeste vrienden ben ik voorlopig enige tijd NIET bereikbaar op mijn reguliere mobiele nummer 06-215….enz…., ook niet via de vaste lijn, maar wel via mijn mobiele prepaid-nummer wat nergens op internet staat aangegeven, maar wat alleen bekend is bij mensen waarmee ik regelmatig contact heb.
Ik hoop dat dit verzoek positief zal gaan uitwerken, en anders zie ik mezelf toch echt geen andere keuze om – hoewel ik er een gruwelijke hekel aan heb om in dat mogelijke geval een machtsmiddel te moeten hanteren – mede op advies van een vertrouwensper-soon, aangifte te gaan doen bij de politie, van stalking in dit geval.
Terugkruipen in m’n eigen schulp, mijn vanuit het hart geschreven anonieme ervaringsverhalen uit de periode jan.1998 t/m okt.2007, zoals deze pas goed loskwamen in de periode na afloop van deze relatie, van deze weblogsite verwijderen, overeenkomstig de eis die me middels een dreigement werd opgelegd…….ik pieker er niet over! Er is niets mis mee om, als het om personen gaat in anonieme vorm, te schrijven over je ervaringsverhalen, zo ook op het internet. Er is niets mis mee om ook langs die weg je meer menselijke kant te laten zien, zo ook hier op het web. Met allerminst kwade bedoelingen bovendien….
Dit wilde ik even kwijt…..
Boudewijn.



1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen