dinsdag 19 oktober 2010

Uitslag labonderzoek, de tandarts; vermoeiende dag, lichtjes emotioneel-negatief….

Di.19 oktober 2010 >> Vanmiddag een bezoekje aan de tandarts gebracht, aan het andere einde van Amstelveen, de wijk Middenhoven om precies te zijn. Was wel een heel gedoe om er te komen, omdat er vlakbij de parkeerplaats naast de tandarts werkzaamheden aan de weg bezig waren. Ja, dat moet je ook maar weten, want zo vaak kom ik niet in die buurt. Maar moest wel omrijden, en na enig zoeken toch gevonden, al was het wel tien minuten te laat. Maar goed, bij de controle had ik ook deze keer weer eens pech. Een oude vulling is deels afgebroken en moet worden vervangen. Kosten, ongeveer een kleine tweehonderd euro. Afspraak gemaakt voor 22 november a.s.

Na afloop meteen even langs de bakker geweest in het nabijgelegen winkelcentrum, en daarna weer naar huis. Debby was weer blij om me te zien. Rond half vijf een onverwachts telefoontje van mijn psychiater. Ze vertelde me dat de uitslag van het laboratoriumonderzoek van afgelopen vrijdag gunstig was, ja zelfs het cholesterolgehalte. Alleen wel weer opnieuw pech, … een afwijkende waarde van het aantal witte bloedlichaampjes, wat eventueel veroorzaakt wordt door mijn medicatie. Binnenkort een tweede onderzoek, maar dan in het Ziekenhuis Amstelveen. Daar wordt op een andere manier deze waarde gemeten dan in het artsenlab. Meteen een afspraak gemaakt met de psychiater voor 12 november a.s., mogelijk ook om te praten over het afbouwen van het middel Seroquel, waarvan ik al sinds mijn afgelopen opname 800 mg. gebruik.

Na zo’n medisch dagje als vandaag nu echt weer even tijd voor iets anders hoor… Ik weet nog niet wat, maar dat zie ik vanavond wel weer. Misschien ook een rustig avondje, want zo’n dagje als vandaag heeft nogal wat energie gekost…, en werkt ook voelbaar negatief m.b.t. mijn emotionele belevingswereld, althans op dit moment….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten