zaterdag 28 mei 2011

Eerste berichtje na lange tijd…..

Zaterdag 28 mei 2011 >> Ja, het is alweer lange tijd geleden dat ik voor het laatst aktief ben geweest op deze minder gebruikte weblog van mij, die eigenlijk speciaal is bedoeld voor gebeurtenissen en ervaringen in verband met HSP, hooggevoeligheid.

De artikelen die ik in het vervolg op deze weblog wil gaan plaatsen is in principe bedoeld om in besloten kring te worden gebruikt, in het bijzonder voor mensen die belangstelling hebben voor het onderwerp hooggevoeligheid, mensen die zelf HSP’er zijn, maar ook voor ander nieuws wat ik om persoonlijke redenen liever niet op mijn reguliere weblog wil plaatsen. Wanneer het inderdaad om ander nieuws gaat, staat het als het goed is ook aangegeven, helemaal onderaan het verhaal, onder de categorie “Ander Nieuws”…

Later wil ik aan de layout en de deels verouderde profieltekst op deze weblog wat wijzigingen gaan aanbrengen, en andere verouderde informatie en websitelinks aan de aktuele situatie gaan aanpassen.

Veel mensen zullen deze thans minder gangbaar verworden weblog hoogstwaarschijnlijk zijn vergeten, en ikzelf ook bijna. Door de brand in mijn woning vorig jaar december, zijn ook alle wachtwoordgegevens en inlognamen verloren gegaan, maar inmiddels weer gedeeltelijk hersteld. En dat geldt ook voor de toegangsgegevens die nodig zijn voor mij om nieuwe artikelen toe te voegen op deze blogspot weblog. Deze heb ik per vandaag kunnen wijzigen, waardoor de blog weer in gebruik kan worden genomen.

Alle mensen die zijn uitgenodigd om deze weblog te mogen bekijken heb ik van tevoren een persoonlijke email gestuurd met het webadres: http://cbdekat.blogspot.com . Indien mogelijk zal ik later eventueel een wat origineler webadres uitkiezen voor deze persoonlijke blog, indien dit mogelijk is. Dit kun je dan ook weer per email verwachten in dat geval….

Hartelijke groet,

Boudewijn de Kat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten