vrijdag 22 oktober 2010

Vandaag een wat mindere dag kwa emotionaliteit…op de automatische piloot…..

Vr.22 oktober 2010 >> Vandaag was het kwa emotionaliteit een belangrijk mindere dag, vergeleken me de afgelopen periode. Dat de situatie deze hele oktobermaand tot op heden al belangrijk minder gunstig verliep wat dit betreft, viel te verwachten. Hoewel ik er meestal niet echt bewust en continu mee bezig ben, toch zal het onbewust ongetwijfeld meespelen, het feit dat ik een jaar geleden opgenomen was op de gesloten ggz afdeling in Hoofddorp. Natuurlijk ook een maand met gemengde gevoelens, positief als het gaat om de kennismaking met Peggy, tegelijkertijd ook uitermate pijnlijk, de afloop daarvan. Regelmatige terugkerende flitsen van gebeurtenissen toen op de afdeling, allemaal dingen die weer even behoorlijk pijnlijk zijn.

Tegelijkertijd ook de sociale schade die is ontstaan vanuit het volkomen belachelijke transport van mij naar Hoofddorp toen, per politietransport, het afschrikwekkende effekt daarvan op zovelen. Dat is niet leuk, zeker als je zelf toch al niet zo’n breed sociaal netwerk had om mee om te gaan. Hoewel ik in vele opzichten toch erg autonoom ben, een mens blijft toch een sociaal dier. Dit alles bijelkaar geteld, en nog zo veel meer daarnaast, de loodzware rugzak die ik met me meedraag uit een lang verleden, maakt dat ik me op dagen zoals deze behoorlijk emotioneel beladen kan voelen. Ze zeggen dan dat je met het  aanwenden van positieve energie ook positieve dingen naar je toe trekt, maar dat doe ik, ondanks alles, al een groot deel van mijn leven, maar of het me ook echt duurzaam iets heeft gebracht, nou nee…

Wat de pogingen tot uitbreiding van het sociale netwerk betreft, dat is in onze huidige tijd, voorafgaand aan de Nieuwe Tijd na 21 december 2012, geen eenvoudige zaak. Vaak bots je dan toch tegen het feit dat veel mensen er vaak bewust of onbewust toch voor kiezen om op een voorwaardelijke manier met elkaar om te gaan. Dan raak je toch weleens wat gedemotiveerd in dit proces, in dit streven, want ik zou me helemaal niet thuis voelen in op voorwaarden gebaseerde nieuwe contacten. Het zou me alleen maar nog verdrietiger maken op sommige momenten, en het zou in mijn geval ook hoogst ongezond zijn….. Zeker, het valt op sommige dagen niet altijd mee om je geestelijk staande te kunnen houden in deze kille wereld die – in een aantal opzichten – de mijne niet is… Ik wilde dit toch eventjes kwijt….

“Boudje, ik ben er ook nog hoor….enz….”<<P.>> (telepathisch gesprek = privé)

3 opmerkingen:

  1. jij bent hypocriet die mensen belastert je bent brandstichter die zijn buren toen in gevaar bracht enkel en alleen om verzkeringsgeld op te strijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boudewijn de Kat is veroordeelde fraudeur die brand stichtte in zijn wnoing om geld op te strijken Geloof deze man niet is stalker van vrouwen en sloeg Floor het ziekenhuis in Ik heb met hem in inrichting gezeten , zijn woedeaanvallen zijn berucht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen