zondag 3 oktober 2010

Problemen andere weblogsite lijken voorbij, werkzaamheden websites...

Zolang je niet later op de avond of 's nachts een nieuw weblogartikel wilt schrijven en plaatsen, lukt het over het algemeen toch vrij goed om weblogs te schrijven en plaatsen. Ik denk dat de problemen vooral voorkomen, zodra mensen in de V.S. weer thuiskomen van hun werk en vervolgens de computer aanzetten om een nieuwe weblog te schrijven en plaatsen. Rekening houdend met het feit dat het daar, gemiddeld gezien, ongeveer zes uur eerder is dan hier in Nederland, kun je in ons land beter niet inloggen op Wordpress.com tussen 23:00- en 06:00 uur, onze tijd. Buiten deze tijden om is het vrij gemakkelijk om daar in te loggen en weblogs te schrijven en plaatsen, hier in West-Europa. Servers kunnen nu eenmaal ook overbelast raken...

Vanavond en de komende dagen hoop ik weer verder te gaan met uitbreidingen aan de Website van Peggy en Boudewijn, en mogelijk ook aan mijn eigen website over hooggevoeligheid. Zodra een van de sites is verversd, zal ik je hiervan op de hoogte houden, en ook op mijn andere weblogadres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten